Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Frida - 14 mars 2011 22:10

De slog mig förut idag när jag och pappa var på väg till tippen med massa skit att idag har jag varit i Jämtland i en hel vecka, de är helt sjukt de känns ju som en evighet sen jag lämnade Kalmar och gav mig ut på mina roliga äventyr först till Uddevalla och sen till Karlskoga. De kanske är först nu som jag vaknar upp från den "dröm" jag levt i pch inser att de just kanske bara var en "dröm".

Jag längtar efter mina vänner, jag längtar efter att åka på spelningar och försvinna in i glädjen och musiken, jag längtar härifrån, jag längtar efter eget boende, åh de är så mycket jag längtar efter men så lite jag kan göra något åt de.


Jag får fortsätta leta jobb fast att de känns hopplöst, jag vill verkligen härifrån men vet inte riktigt vart trots att jag tror att jag vet vart jag vill. Vill bara slänga mig ut och se vart jag hamnar! 


Har haft lite att fördriva tiden med idag i alla fall tillsammans med pappa, vi har varit på tippen (fick köra med släp för första gången), handlat och tagit en promenad i de härliga vårvädret :)


Nu ska jag drömma mig bort i filmen Girls! Girls! Girls! :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards