Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Frida - 24 mars 2011 21:04

Idag har de snöat precis hela dagen eller ja typ sammanlagt 6min under hela dagen var de sol, stormfritt och ingen snö kom farande från himlen och då passa jag på att gå ut och hämta posten och sen hann jag med att fota också :) Medan jag har låtsas att snön inte vräker ner från himlen så har jag idag kunnat vara inne med gott samvete :P hehe har mått lite dåligt så jag har försökt göra så lite som möjligt och lyckades rätt bra :)


Ni är välkomna upp till snön syrran! :P De råder ingen snöbrist här direkt ;)


Imorgon är de dags att bege sig ut på äventyr igen, de bär av till Gävle för att se grabbarna i Rocket Overdrive lira på Å-krogen. Hoppas de blir lika trevligt som sist jag var där, personalen var så trevlig och gullig mot mig. Ska bli kul att komma tillbaka :D och eftersom jag inte får nog av äventyr och spelningar så ska jag iväg på lördag kväll också :) De här kommer bli den bästa helgen ever! 


Elvis - ta min hand så slår vi följe in i drömmarnas värld! :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards