Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Frida - 31 mars 2011 21:32

Idag har solen skinit i stort sett hela dagen, fram tills mamma kom hem typ får då kom snömolnen fram :( Dagen startade lite segt, jag mådde lite sisådär till en början men ju mer solen sken ju bättre mådde jag :) Fick även för mig att baka Brownies, blev så sugen på de

 

Smarrigt värre, bakandet sluta dock med att jag hade chokladsmet över halva mig så jag fick slänga alla kläderna i tvätten men gott blev de :)



Sen har jag lekt lite med ett fotoprogram jag fick av syrran, här är ett exempel hur de kan bli. Är dock inte helnöjd med bilden men men, den finaste bilden var för stor för att lägga upp :P Får fixa till den. 


  

Först gick jag och mötte mamma vid bussen och sen gick vi till Ica för att handla glass (blev lite annat också) till efterrätten. Mamma tycker inte att risgrynsgröt är någon vettig mat och att man inte blir helt mätt på den så då fick de bli äppelpaj efteråt :)

 

Av Frida - 31 mars 2011 21:08

Idag fyller min ena lilla brorson 8år, ja han är väl inte så liten längre :P Men något av de sötaste som finns är han! Tiden går så himla fort, minns när han döptes och snart är han tonåring också haha. 


Hoppas han har haft en kanonfödelsedag i fjällen :) 

  Fotot är taget på hans föräldrars bröllop augusti 2009. 



Grattis ditt lilla charmtroll!!


Kram faster Frida :)

Pussarna struntar vi i dem är ju ändå äckliga och så får du ju tjejbaciller :P haha 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards