Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Frida - 30 mars 2011 22:40

Eftersom solen har lyst hela dagen så passa jag och pappa på att gå till äffären och handla, de var riktigt skönt ute :D Annars har vi inte gjort så mycket hehe inte jag i alla fall :P


(Bilden är inte tagen idag)


Idag fick jag ett väldigt trevligt mail ifrån Linda där hon berätta att Alice saknar mig och frågar ofta efter mig speciellt när de gäller att ta bort bajset, hehe tar de som en komlimang jag är nog bäst på de helt enkelt. Hon berätta även att Selma är lika busig som vanligt, hehe busigare unge får man leta efter, och de roligaste av allt Agnes kan sitta själv nu! Så himla kul och jag blev faktiskt lite rörd och stolt :) Jag insåg då hur mycket jag verkligen saknar dem. Längtar tills jag får träffa er igen busungar, då ska vi busa rejält! 


Och så har jag drabbats av en sån längtan tillbaka till Båstad så jag ska snarast planera in en resa dit! Men de får bli efter mitt lilla jobbuppdrag i April. Alltid kul att ha saker att se fram emot :D


Ikväll blir de Johhny Depp jag får sällskap av in i drömmarnas land då jag kollat klart på alla Elvis-filmer som jag har. De är Cry baby jag ska se, har fått den rekommenderat av Linda då de är Rockabilly-musik med i den :) De ska bli spännande och se, godnatt! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards