Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Frida - 22 mars 2011 21:38

Imorse klev jag upp kl 7 för att äta frukost och göra mig iordning för att sen gå till skolan med lillasyster (dem hade öppet hus så man fick komma om man ville och jag fråga Klara om jag fick hänga med och de fick jag), de var en trevlig promenad i rätt fint väder (solen sken och de var så när som vindstilla). När vi kom fram till skolan så konstaterade hon att de bara var hon som hade någon vuxen med sig och då frågade jag om hon ville att jag skulle gå hem istället och de ville hon. Så jag traskade hem igen :P


Visste inte riktigt vad jag skulle hitta på nu när de blev ändrade planer men jag började med att städa mitt rum (tror inte att de har varit såhär fint här inne sen jag flyttade in här), eftersom damssugaren åkte fram så drog jag en sväng genom hela huset medan Rocket Overdrive och Elvis sjöng för full hals från steron inne i mitt rum :P


Solen försvann mot lunchtid och ersattes med snö och blåst, sen dök solen upp igen på en nästan helt blå himmel och sen kom snöstormen igen. Så höll de på ett par timmar och medan jag stod och laga mat så var de riktigt snöoväder, de ända man såg var alla miljontals snöflingor. Mycket märkligt väder, vart tog våren vägen?


Råkade även skrämma ett rådjur när jag skulle ut och hämta posten med skyffel skrapandes mot marken framför mig, oj vad hon sprang :P De var inte meningen, såg henne inte öfrrän hon sprang.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards