Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Frida - 20 mars 2011 22:16

De har varit en bra helg men de har känts lite konstigt att jag har haft mamma och pappa för mig själv de händer inte så ofta men de har varit fantastiskt :P 


   

Eftersom de var sånt här kanon väder i fjällen så spenderade jag och mamma några timmar där tillsammans, underbart! :) Vi åkte väl lika mycket som vi satt i solen och bara njöt :P

Sen fick jag hämta syrran i  grannbyn och hon han inte mer än hem förrän hon var borta igen :P hehe då stack hon över till kompisen på andra sidan gatan för att leka :)


De blev ingen tripp till stan igår, istället trotsade jag och mamma blåsten och de dåliga vädret som infann sig här i byn för att bege oss till affären för att handla, de var inte så kallt och hemskt ute som vi trodde. Efter maten fick de bli en mycket smaskig efterrätt och den sista biten åt vi upp idag mums mums. 

       Smarrigt värre!!



 

Eftersom jag var ända "barnet" hemma så var de jag som fick slicka visparna :P till min glädje hehe :D


Efter en kanon dag och en bra helg är de nu dags att slänga sig i sängen och slå på en Elvis-film och låta en ny spännande vecka komma :) Ser framemot just denna vecka! <3


Godnatt!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards