Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Frida - 8 mars 2011 18:11

Resan upp till Jämtland var verkligen fantastisk, var med om mycket kul på vägen men de kändes skönt igår när jag äntligen klev av tåget i grannbyn :) Det kändes riktigt skönt att komma hit igen, men jag kan inte riktigt säga att de är mitt hem utan mer att jag bara bor här tillfälligt.


Lördagen var helt fantastiskt och jag hade sjukt kul fast att jag hade så grymt ont i magen under större delen av dagen, blev värre ju mer tiden närma sig tiden för avfärd/gång (de berodde nog på nerovistet fast jag kunde inte komma på varför jag skulle vara nervös eller vad jag skulle vara nervös över). Men så fort grabbarna börja spela så försvann magvärken :) De var en kväll fylld med bra musik (i alla fall grabbarnas), trevligt och roligt folk, skratt och bus, massage (den stod jag för) och som pricken över i:et så blev jag bjuden på en drink som jag döpt till Drink a la Andreas. Riktigt god! 

Jag tog även en massa bilder som blev bättre en jag trodde, kul :) Sen stifta jag några bekantskaper och fick en komplimang för min fina klänning, alltid lika kul. Blev så glad :P


Söndag började med en trevlig fruksot tillsammans med grabbarna. Sen packade vi ihop våra saker och sen begav vi oss iväg till Fredrik och Ernst för att hälsa på dem innan vi åkte vidare uppåt landet :) Dem har verkligen världens skönaste säten i sin buss :D Vår bil är inte ett dugg skön efter att man suttit i deras.


I Borlänge stannade vi för att käka på en thairesurang, så sjukt gott. Åt wookad kyckling med cashewnötter åååååååh vad gott!! Tillslut anlände vi till Falun där vi släppte av Micke. Efter de bar de vidare till Järbo där vi släppte av Crille och lämna bussen, sen var de bara jag och Andreas. Jag blev skjutsad hem till en kompis i Gävle och Andreas skulle sen vidare hem. 


De var en trevlig resa och de spelades bra låtar, låtar precis i min smak :D Tack så sjukt mycket för en grymt trevlig kväll och framför allt att jag fick åka med er hem. Är er evigt tacksam, men gissar att ni tyckte de var minst lika trevligt och kul som jag :) 


   Världens bästa Rocket Overdrive!! <3


Idag tog jag och Klara bilen in till stan för att kolla på Hotell Gyllene Orren, de var en gullig och rolig film. Efter de hämta vi upp mamma och åkte hem. 

Nu är de dags att fixa Semlorna, de är ju Fettisdagen idag :) Mums mums!! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards