Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Frida - 17 mars 2011 22:11

Ikväll är jag så himla glad :) I fredags kväll så beställde jag en klänning från Ellos, den är 50-tals inspirerad och när jag först såg den så skulle jag bara ha den och jag har sen dess gått och väntan på att avin ska dyka ner i lådan vilket den inte gjort men så nu ikväll så kollar pappa sina sms av någon anledning och ser att han fått avin via sms (fråga mig inte varför den kom till han för de vet jag inte). Ivrig drar jag upp till macken och hämtar den, rusar in i mitt rum för att testa den och den inte bara passar utan den sitter jäkligt bra och den är underbart vacker.   

Jag  bara älskar den!! Gick tunt med den i några timmar innan jag tillslut hängde in den bland mina andra älsklingar i garderoben, får se när jag inviger :)


När inte lyckan har fångat mig så sitter jag mest hemma vid datorn och lyssnar på musik i brist på annat :( Idag har jag i alla fall varit ute två omgångar i de fina och härliga vårvädret, först skulle jag möta upp syrran på UC och sen bestämde jag mig för att gå och möta mamma :) 

imorgon blir jag och pappa hemma själva några timmar, får se om vi kanske kan sysselsätta varandra :)


Förresten mamma, tack för den goda Hallonpajen häromdagen :) Vi får göra en ny på lördag tror jag allt :D

  

Dags att slå på ännu en Elvis-film, I love you Elvis! <3 Den kärlek jag känner för dig känner jag inte för någon annan!



1 år sen vi träffades första gången, den dagen ledde till många fina dagar med dig!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards