Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Frida - 1 februari 2011 22:14

Nu är jobbsökandet i full gång och jag tror nu att jag vet vart i Sverige jag vill testa mina vingar :P Allt känns faktiskt väldigt bra idag trots att varje dag är ett steg närmare flytten härifrån som kommer bli väldigt jobbig men jag kommer inte att överge barnen för alltid, tokiga Frida kommer självklart komma och hälsa på och busa :P 

Mitt ända problem just nu är att jag inte vet hur jag ska få med mig alla mina saker och vart jag ska frakta dem någonstans, har lite olika alternativ med olika lösningar så vi får se när de närmar sig. Nu är de bara att hoppas att jag hittar ett jobb så jag slipper gå arbetslös :P


Nu, sovtime. Stoppa undan datorn, borsta tänderna, stoppa lurarna i öronen, släcka lampan och sätta på världens bästa skiva Not you och sen kan jag somna gott :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards