Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Frida - 27 februari 2011 20:48

Sitter just nu och tänker på min tid i kalmar som varit både jobbig, kul, väldigt lärorik och rätt ensam men trots dem jobbiga dagar jag haft så är det dem roliga och underbara stunderna jag kommer minnas <3


Jag minns när jag skulle åka ner till Kalmar för att hälsa på dem för första gången, de första jag såg av Kalmar var de fina stationshuset :) Kände mig lite ensam och förrvirrad innan jag och Linda fann varandra :)

Gillade familjen på en gång, annars hade jag inte tackat ja till jobbet :) Nu är de på riktigt, jag ska verkligen åka härifrån och de kommer faktiskt tårar i mina ögon. Har nog inte börjat fatta de riktigt förrän nu. Allt är i stort sett packat så nu inväntar jag bara torsdag :)


Jag se till att njuta riktigt ordentligt dem få dagar jag har kvar, jag kommer sakna dem och jag vet att jag kommer bli saknad av barnen *Snyft*


Love <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards