Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Frida - 5 februari 2011 21:53

Idag har jag hunnit med en massa saker tillsammans med flickorna, har varit ensam med dem idag :) Medan stortjejerna byggde ett tåg av köksstolarna så löste jag Melodikrysset tillsammans med mamma och pappa, sen stektes de pannkakor till barnens förtjusning dem åt som aldrig förr de var kul :) sen har vi hunnit vara ute i de blåsiga vädret efter att jag höll på att bli tokig för att vi inte hittade Selmas ena vante. Jag hittade den efter mycket om och men under barnens säng, just därför dem inte får leka med ytterkläderna. Barnen fick komma ut och få lite frisk luft och gunga lite, sen när vi kom in kolla vi på Lejonkungen men de var bara jag som gillade de. De var nostalgi, vet inte när jag såg den sist. Vi såg den nu på dvd vill man se den på riktigt så är de vhs som gäller! Sen efter filmstunden så byggde vi ett tåg i köket igen så vi kunde åka på en liten tur, hade ju lovat flickorna de tidigare idag. Man får ju hålla de man lovar. 

Näe Linda kom hem så blev de taco :) sen när barnen somnat så var de dags för mys framför tvn och Melodifestivalen med lite godis :) Jag fastna väl inte för någon låt direkt så kanske men jag gillade verkligen bidrag nr 2 Me and my drum till min förvåning var ju Christoffer Hiding med :) Älskade när han var med i Idol och har undrat när han ska dyka upp igen och vips där var han :) Sen tyckte jag att Rasmus Viberg var väldigt charmig men hans låt de vette fan asså. Dannys låt är en sån låt som jag kommer gilla ju mer jag hör den, de var ingen wow-låt (de var ingen :( tyvärr) men jag gillade alla hans dansmoves. Sen diggade jag att Adam, en av mina absoluta favoriter bland dansare, var med och dansade bakom Jenny. Han har varit med förr och han har dansat med Ola i början av Olas karriär :P


Ja sammanfattningsvis har de varit en bra dag men framför allt en bra kväll om jag ändå slapp en rinnande näsa och nysningarna så hade de varit toppen. Trodde jag skulle slippa att bli sjuk men nu när alla här i stort sätt är friska ja då åker jag på de :P Så typiskt, nu ska jag försöka sova. Imorgon är jag ledig då ska jag bara ta de lugnt och kurera mig :) Natt natti



P.S Dock hade de varit mycket roligare att vara i Rättvik denna kväll då världens bästa trio spela. Men de är exakt 1 månad tills jag ser och träffar dem igen :) Gissa om jag längtar <3 D.S

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards