Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Frida - 22 februari 2011 20:00

Japp då har de blivit en sjukstuga här igen, vi alla är mer eller mindre sjuka. Jag och Selma har klarat oss bäst hittills, jag är endast lite snorig och imorse var  jag lite täppt för öronen kändes som att jag inte hörde lika bra :P men de gick över så nu är jag bara lita snorig. Linda är nog sjukast av oss.


Igår fyllde ju Alice 3 och de skulle egentligen varit lite släktkalas här men eftersom alla var sjuka så blev de inställt men hon fick presenter och tårta ändå. Hehe hennes min när Linda tänt ljusen på tårtan var helt underbar, ögonen blev typ dubbelt så stora och de riktigt sken om henne. Hon var nöjd med tårtan och presenterna. Antagligen blir de släktkalas imorgon om Alice och Linda mår bättre, vilket jag hoppas att dem gör :)


Annars så rulalr livet på och jag ser fram emot att få lite miljöombyte :) De kommer jag nog må väldigt bra av tror jag :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards