Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Frida - 12 februari 2011 19:12

Sista året på gymnastiet så gjorde min lillasyster en instrumental skiva som projekt arbete. Skivan heter Music, Love and charity och innehåller 4st kärlekslåtar. Efter mycket slit så blev de tillslut en väldigt bra skiva och syftet med den är att skänka pengar till de drabbade i Haiti men tyvärr går de lite trögt med säljandet. Så snälla hjälp henne och framförallt hjälp dem i Haiti!


För mer information kolla in Annas blogg http://annalds.blogg.se/ inlägget heter just Music, Love and Charity.


Tack på förhand! <3

Av Frida - 12 februari 2011 18:45

Igår var vi hemma hos barnens kusin och moster, vi åt födelsedagsmiddag och sen världens godaste chokladtårta. Så furktansvärt god, något av de godaste jag någonsin ätit. Mumma!! Till middag åt vi taco med kyckling även de var smarrigt. 

De var en trevlig kväll var dock lite orolig över hemresan, speciellt över att vi skulle behöva åka över Ölandsbron i de hemska snöstorm ovädret men de gick bra de blåste inte lika mycket när vi väl kom fram till bron.


Idag däremot har de varit sånt där perfekt soligt väder som man bara vill sitta på fjället och njuta, men eftersom jag inte är hemma i fjällen så tog jag mig en promenad och köpte nya brillor (man måste ju kunna ha några att välja mellan :P), mjukisbyxor och en resväska, som var dagens ärende. Nu har jag en rimligare chans att få med mig allt när jag flyttar hehe :) De känns underbart, snart Jämtland är jag tillbaka! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards