Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Frida - 19 februari 2011 12:10

Idag är jag ledig så himla skönt, tänk om endast två veckor denna tid så är jag på väg upp till Karlskoga för att träffa grabbarna i Rocket Overdrive igen och se dem spela gissa om jag längtar. Men innan dess ska mycket hinnas med redan idag händer de massor eller en del i alla fall. Jag tänkte ikväll efter Melodifestivalen dra ner till Sandras här i Kalmar, de är nämligen ett Rockabilly band vid namn John Lindberg Trio som ska spela. Har länge velat gå på Sandras och varför inte passa på nu när de är Rockabilly fest :D Ser detta som ett avslut på min tid här i Kalmar, man kan inte avsluta på ett mycket bättre sett :)


 Är taggad till tusen, har lyssnat lite på dem på nätet och dem är väl hyfsat bra nu ska de avgöras hur bra dem är live :) Ikväll gäller de :D


Ciao!



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards