Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Frida - 25 februari 2011 21:06

Idag har varit en kanon dag vi har haft super kul och mycket har hunnits med :) De har varit födelsedagsfirande här idag så de har varit en del att fixa med, båda tjejerna fick till sin glädje följa med in i badrummet när jag skulle duscha. Burkar inte ta med Selma för hon ska jämt greja med allt där inne men eftersom Linda höll på med maten så fick även Semlisen följa med och de gick bra dem var lugna tills jag var färdig. Förstår inte att de kan vara så kul att sitta i badrummet och vänta på att någon ska duscha klart, vet att även jag gjorde de som liten hehe.


Sen har vi lekt med toalettrulle- och hushållspaketen. Vi har staplat dem på varandra och sen låtit dem välta hehe vilket barnen tyckte var otroligt kul, dem har lekt med dem i stort sett hela dagen och gårdagen och fortsätter nog imorgon :P, jag och Linda tyckte också de var kul. Man kunde inte låta bli att skratta när barnen tjoa och tjimma och var så glada. Hehe. 

Sen har jag haft tvättid idag så när jag skulle kila ner i tvättstugan och se om de var ledigt så fick även Selma följa med och hon var blev exalterad hehe var så kul och se, hon brukar aldrig få följa med annars :P Senare fick dem även följa med ner och hämta tvätten igen :)


Barnens moster, kusin och mormor kom för att fira Alice, vi åt super god tacopaj och sen en riktigt mumsig tårta till efterrätt med jordgubbsmarsipan på :) MUMS!!


Jag har även packat en hel del idag, får se om jag får med mig allt hehe förstår inte varför jag har med mig massa saker som jag inte anväder eller baar använt kanske en gång. De är bara meningslöst och jobbigt, men på något sätt får jag nog med allt.


Ikväll kommer jag nog somna gott efter allt bus idag :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards