Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Frida - 10 februari 2011 21:23

Jag vill börja detta inlägg med att gratulera min underbara far på den stora dagen, synd att jag inte kan vara hemma och fira dig men jag ska bjuda på något gott när jag kommer hem i mars jag lovar och så får de väl bli en morotskaka efteråt som jag lovat mamma att jag ska baka :)


Ja ja, i alla fall super stort grattis! Jag hoppas du gilla kortet jag skicka, lite jävligt kort var de allt men de var gulligt :) hihi Jag och min underbara pappa, taget jualfton 2010 av min yngsta syster Klara.


.

Ja vad händer annars i min vardag? 

Inte speciellt mycket, igår när barnen var på dagis så passa jag på att ta en promenad till affären i de vackra vårvädret för att köpa ett gratulationkort till pappa. Hade lite svårt att bestämma vilket kort de skulle bli, vela en bra stund men de blev ett bra kort tillslut :) De blev en promenad sen på kvällen också.

Idag har jag letat och sökt jobb medan barnen varit på dagis. Hoppas jag får något på kroken. Idag har jag lite ont här och där, igår drog Selma i min reflex som hänger i ett gumiband och jag skulle just ta den ifrån henne när hon släppte och jag fick den rätt på knogen på långfinget de gjorde väldigt ont men något som gjorde mer ont och fick mig skrika högt av smärta var när Selma kryper upp till mig där jag sitter i fåtöljen och biter mig på bröstet. S-A-T-A-N vad ont de gjorde kan jag säga. De blev ett rött litet märke. 



Måste bara berätta jag hade hjärnsläpp häromdagen jag kunde inte alls komma på hur generös stavades, men så skrev jag de idag de gick bara av farten och så kom jag på mig själv att jag inte hade några problem med stavningen. Jag kan stava till GENERÖS igen!! :D


Godnatt!


P.S Pappa jag ser framemot att få klippa Rockabillyfrisyr på dig :) D.S

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards