Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Frida - 4 februari 2011 22:36

Resan till Uddevalla är nu bokad, de har även löst sig med mina grejer jag får lämna dem hos mina underbara syster :) TACK ANNA, de betyder mycket för mig :)


Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva men jag kan berätta att igår när Selma skulle gå och lägga sig så kom hon in till mig på mitt rum, hon ville ha en kram och puss innan hon gick och la sig. Så himla gulligt, de är såna tillfällen jag kommer sakna sen när jag åkt härifrån och de är dem tillfällena jag kommer minnas med glädje. 


Och sen igår när jag var ute på promenad kom jag helt plötsligt att tänka på en kille som betydde mycket för mig och som var min bästa vän och min stora kärlek. Men mycket hände, vi började i olika klasser, tappa kontakten en del och senare flytta jag. Att ha fortsatt kontakt med han skulle betyda så mycket, de är något jag hade velat ta mig från min barndom i Mölnlycke. Sist jag såg han så hade han axellångt långt, lite krulligt hår. Om jag skulle träffa han idag så skulle jag inte känna igen han :( Jag minns knappt hur han ser ut, de var så länge sen :( Men jag har många fina minnen, bla så måla jag en ram gul och med hjärtan på och i satte jag ett foto på mig och så gav jag den till han hehe :) Sen en gång så lekte vi pantgömme, vi var grymmast denna dag de var ingen som hitta oss där vi hade gömt oss i vinbärsbuskarna. De var ett perfekt ställe om man ändå hade kunnat låta bli att äta så många vinbär :P Vi hade båda ont i magen och mådde lite smått illa efter detta, men de var en kul dag :)

Jag insåg i alla fall igår att jag saknar han! De är synd att man inte kan hålla fast vid alla sina vänner, men jag är glad över dem jag har :) Både nya bekantskaper och dem jag känt ett tag.


Älskar mina vänner så är de bara!! <3<3<3<3 Godnatt!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards