Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Frida - 23 februari 2011 21:26

Idag har varit en rätt bra dag faktiskt, vi är fortafarande lite förkylda men vi alla är på bättringsvägen vilket känns otroligt skönt.


Just nu känner jag mig sprudlande glad vet inte om de var de trevliga jobbsamtalet tidigare ikväll som gjorde de eller den otroligt trevliga pratstunden med världens underbaraste Micke eller kanske rent av båda :D

Jag hoppas att jobbsamtalet resulterar i ett positivt besked, får besked imorgon eller på fredg. Spännande :) De kan i alla fall ge mig en del pengar och erfarenhet om inte annat. Berättar mer när jag får mer info.


Annars rullar allt på, drömmer konstiga drömmar om natten så de känns som att jag sover lite dåligt :( Beror nog på allt jag går och grubblar på, men jag löser sakerna bit för bit. Om en vecka så kommer jag ligga i min säng här i Kalmar för sista gången (som au pair i alla fall) och då kommer de antagligen susa massa tankar genom mitt huvud, de kommer nog kännas både märkligt och skönt på samma gång. Men jag tänker inte deppa för jag vet att bakom nästa dörr så väntar nya äventyr :) De ser jag fram emot.


Godnatt!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards