Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Frida - 1 januari 2012 20:15

Den här nyårsafton begav jag mig till Järbo för att fira in de nya året med tre av dem jag älskar mest här på jorden nämligen grabbarna i Rocket Overdrive. De blev ett helsikes bra avslut på de gamla året och en grym start på de nya året! :D Redan första dagen har varit händelserik, inte var dag man vaknar upp bredvid en av sina bästa vänner på soffkuddar på scengolvet i lokalen där festen var :P sånt händer nog bara en gång i livet haha.  Helt underbart! Känner på mig att 2012 kommer bli ett grymt år! 


Festen var kanon, sällskapet var ännu bättre och efterfetsen var kanon. På efterfesten lyssnades de på bra musik och jag blev uppbjuden till dans också vilket var riktigt kul :D De var väldigt länge sen jag dansade bugg med någon som är så duktig som underbara Crille och som jag går ihop så bra med dansmässigt. Många jag dansat med har antingen noll känsla eller så har vi bara inte gått ihop, så de var as kul att dansa med någon som verkligen kan!  Sen sluta väl efterfesten inte förren vid strax efter sex när ena kompisen somnar i min famn :P hehe


Tack för ett helt fantastiskt 2011 och välkommen 2012! Rock N Roll!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards