Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Frida - 28 januari 2012 12:21

Dagen började lite sådär, jag var inte jättepepp på att åka och dema i Järpen men så fort jag kom dit så blev jag på bättre humör och genomförde dagen. De var den trevligaste butik jag demat i faktiskt :) Jag träffade bland andra världens bästa Ingis (kollega) i butiken vilket var dagens höjdpunkt så långt förutom när pappa kom på besök :) Efter dagen i butiken var slut så åkte jag upp till pappa en sväng och hälsa på innan jag åkte vidare hem för att göra mig iordning inför kvällens äventyr :D


På kvällens schema stod de nämligen The Troubled Three!! :D <3 Jag träffade även världens underbarast Johan från The Women. De var sjukt kul att se han igen, har inte sett han sen The Womens 10års jubileum den 6 nov 2010. De var veklrigen en rejäl överraskning :) Efter spelningen (som var för kort :P dem hade gärna fått hålla på minst en timme till haha, alltid för korta haha) så hängde jag backstage med grabbarna (alla fyra) och dem "räddade" mig flera gånger undan en gubbe som var väldigt jobbigt och skulle hålla på att tjöta med mig hela tiden, tack :) 


Sen var de dags att gå, vakterna ville hem och personalen ville städa :P Så jag följde med Richard på en liten promenad i den kalla natten, till deras van där han skulle hämta lite presenter till sina brorsbarn :) Och vi bestämde att dem skulle komma hit och spela i mitt vardagsrum någon gång :D haha.


Sen var de dags att kramas och säga hej då till världens underbaraste killar (kom på när jag kom hem att Johan hade försvunnit utan att kramas, skämmes!), när de var gjort begav jag mig till min lilla pärla och brummade hemåt :)


Åh är så lycklig, längtar redan till nästa spelning!! Love you!! <3 <3


   Världens bästa grabbar! <3 <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards