Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Frida - 23 januari 2012 19:35

Är lite dag och veckovild när man har ett sånt schema man har och kan vara ledig mitt i veckan :P Mer förvirrad än vanligt kanske haha. Idag har jag i alla fall varit ledig och hunnit med en härlig sovmorgon, frukost framför tvn och sen har jag hunnit rensa en del i mitt rum har väl kommit halvvägs :P Något jag inte hann med idag var att ta ner julgardinen och ängeln jag har hängade i mitt fönster, hinner kanske med de innan sommarn kommer hehe. 


Tänkte inte skriva så mycket mer utan istället bjuda på några bilder :)


Min utsikt från bocken jag står på när jag flyttar medbringare :) Lördag morgon ca 9.20 :)


   

Samma morgon, solen ligger och vilar på trädtopparna. Den kom aldrig längre än dit tyvärr, sen såg mna inte skymten av den på hela dagen men snön såg man desto mer av :P



Solen skiner över Viksvängen :) Hann inte ta kort innan folk börja åka, då var de ännu vackrare. Gissa om man var sugen på att ta sig några åk :P


 

Tog en fin bild på väg hem från skolan där jag hämtade upp syrran, de var långt ifrån så mörkt som de ser ut på bilden. De har varit en toppen dag idag, sol och kallt :P 


 

Jag och min söta lillasyster


Vi hade mysmiddag :) Kött i vitlökssås med bandspaghetti :)    


Nu är de dags för 112- På liv och död :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards