Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Frida - 5 januari 2012 21:54

Äntligen är de helg!! Nu är jag ledig fram till måndag igen, ska bli så sjukt skönt då jag är så satans less på ryssarna!! Dem är jobbiga, vägrar göra som man säger, bryr sig inte om vad man säger, fjantar sig i liften, är inte uppmärksamma när liften kommer - ja listan kan bli lång, dom går mig på nerverna helt enkelt!! 
Idag var jag arg när dem sista eftersläntarna kom en kvart tjugo minuter efter stängningstid (två var även svenskar och dem kom sent igår med och jag sa till dem då också, när ska dem fatta?), är de så svårt att hålla tiden?!? Ja ni är på semester men de är inte jag!!


Men glädjeglimtarna under dagen är när folk berömmer än och förstår att de är jobbigt med ryssarna (speciellt dem men även andra). Idag hade jag två killar som var hos mig igår också och när dem kom idag sa dem - Står du här idag igen? och sen prata vi vidare och dem fråga hur ofta jag jobba och hur många timmar jag står där osv. Sa att de var höjpunkten när dem kom och hälsa på så dem skulle se om dem kunde hinna komma tillbaka en sväng sen innan dagen tog slut för att sprida lite glädje till mig, tyvärr han dem inte tillbaka men jag hade något att längta efter :D


Men de fanns en annan höjdpunkt idag också , förutom när jag äntligen fick åka hem, komikern Peter Magnusson kom och åkte i min lift. Såg ju inte att de var han förrän han och hans kompis hade klivit på liften, haha hade all koncentration på hans kompis som jag snacka med eller ja vi sa hej till varandra haha. 

Båk med ryssar och kändisar, de är en helt vanlig dag som liftvärd :) 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards