Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Frida - 25 januari 2012 18:15

Idag har de varit äckligt kallt :( har haft som mest 24 minus och som moinst 18 minus hos mig idag. Så idag har jag inte gått ut i onödan utan bara när jag absolut var tvungen, som tur var så har de varit väldigt lite folk så jag har lugnt kunnat sitta inne vid de varma elementet med en bra bok och med P3 i bakgrunden :) 
Och i förmiddags kom en skidskolegrupp så gick jag ut för att hjälpa dem och då frågade fröken om dem fick komma in och värma sig en stund och självklart fick dem de. Så jag hade 7 små knattar och en skidskolefröken i min lilla stuga, hehe de var lite trångt men mysigt :P Hehe tror att barnen tyckte de var coolt att få komma in och se hur de ser ut på insidan, de hade jag tyckt om jag var dem haha :D


Sen på eftermiddag när jag hade stängt ner liften så kom först en gäst men han stod sitt kasst och började gå upp för backen längs liften utan att ens komma och prata med mig och därefter kom Elvira, Jon och Jack för att hämta mig och när dem kommit fram till mig så dyker de upp 4st killar i backen. När dem kom ner så gick Jon fram och pratade med dem och de slutade med att vi släppte upp dem. Medan vi vänta på att dem skulle komma upp så stod jag och Elvira ute i kylan och prata medan Jon stod inne i värmen och ville inte riktigt följa med sen när vi var redo att åka, förstår han när vi kom fram både jag och Elvira frös väldigt mycket om näsan.


Efter att vi flexat och sagt hej då till varandra så begav jag mig till Järven för att möta upp Niklas som jag skulle åka med. De var skönt att få komma hem i värmen!! Jag hoppas de blir varmare imorgon, burr burr!!   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards