Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Frida - 3 januari 2012 18:41

2011 har inte varit något lätt år, fick en liten knagglig start men sen gick de raskt upp när de var dags för årets första spelning. Då i fina Blomstermåla. Den dagen förändrade verkligen allt, och den dagen gjorde att jag kunde hålla humöret uppe även sen när mitt jobb tog slut och jag gick arbetslös i stort sen från vårkanten till höstkanten (några små jobb trillade dock in men de gjordes inga stora pengar på de). Jag har sökt så många jobb så jag höll på att bli tokig och gav faktiskt upp hoppet där ett tag men fick åter nytt hopp och blev åter tacksam på livet när jag fick åka på alla underbara spelningar och umgås med dem jag älskar mest! Sen kom Oktober och jag fick veta att jag fick jobbet på Skistar och allt blev genast hur bra som helst! Väntan blev dock nästan outhärdlig innan jobbet väl börja men nu när jobbet igång och jag stortrivs och jag har underbara arbetskamrater!! :D

De som varit svårast under 2011:
De svåraste var när jag var tvungen att lämna min andra familj i Kalmar, jag längtar fortfarande efter dem så de gör ont i kroppen. Önskar att Sverige inte var så stort, vill vara hos dem nu. Visst de var en ganska jobbig tid emellanåt att jobba där men samtidigt älskade jag att vara där och jag älskade töserna vilket jag fortfarande gör och kommer alltid att göra. Dem kommer alltid vara som mina syskon, en del av min familj! 
De som varit roligast under 2011:
Förutom alla spelningar, så var de alla nya människor jag lärt känna och när jag var nere i Båstad och hängde på radion. Och självklart när jag återvände till Kalmar för att hälsa på småtjejerna, dem blev så glada! Åh vad jag älskar er! Har även varit och hälsat på min bror och hans familj vid två tillfällen, lovley! :D
.
Ju närmare slutet av året vi närma oss ju bättre blev de! Och avslutet på året och början på de nya kunde inte blivit bättre. Att få spendera dem sista timmarna på 2011 och dem första timmarna på 2012 med mina fantastiska vänner Andreas, Crille och Micke var helt amazing! :D Love you guys!
.
.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Sov på en scen tillsammans med en kompis på ett par soffkuddar och med en filt över oss, hur mysigt som helst :)

2. Är det något du saknar från år 2011 som du vill ha år 2012? Jobb!!

3. Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? De datum jag nog kommer minnas mest är den 31 december, vilken underbar kväll och natt! :D Men självklart kommer jag även minnas alla andra roliga äventyr jag varit med om! :D

4. Vad var din största framgång 2011? Att jag fick jobbet på Skistar och skaffade min lilla pärla (bilen min)

5. Bästa köpet? Biljetten till Rockabillykryssningen :D

6. Vad spenderade du mest pengar på? Resor till alla spelningar jag vart på :P men även alla äventyr J

7. Gjorde någonting dig riktigt glad? Självklart! <3

8. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? De är så många!

9. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare helt klart, med alla dom underbara spelningar och äventyr jag varit på kan man inte annat än vara superglad.

10. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit mindre arbetslös :P

11. Hur tillbringade du julen? Först jobb på dagen i Åre Björnen och sen på eftermiddagen och kvällen var de mys med familjen :D

12. Blev du kär i år? Ja på nytt :D haha

13. Största musikaliska upptäckten? Top Cats.

14. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Firade den hemma med familjen J

15. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att jag hade varit mindre arbetslös och att jag hade sluppit lämna mina töser i Kalmar.

16. Något du önskade dig men inte fick? Tror inte de, inget jag kan komma på i alla fall.

17. Vad fick dig att må bra? Mina underbara vänner! Speciellt boysen i Rocket Overdrive och The Troubled Three :D <3

18. Vem saknade du? De är några stycken, saknar dem alltid när dem inte är i närheten :P

19. De bästa nya människorna du träffade? Mina underbara vänner helt klart, vad skulle jag göra utan dem!! <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards