Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Frida - 26 januari 2012 18:29

Har haft en väldigt bra och rolig dag idag, barn är ju så himla underbara :D Skidskolefröken som var inne och värmde sig hos mig igår kom förbi idag med, med två olika grupper först med en grupp på två tjejer som var väldigt pratglada och snattrade en himla massa haha de var helt underbart :) Efter att vi snackat färdigt och dem frågat om allt och var varma blev jag ensam igen. Vid halv tre kom hon tillbaka med en rätt stor grupp som ville värma sig så de blev trångt och mysigt inne hos mig, men tyvärr kunde jag inte njuta av värmen med dem då jag var tvungen och hjälpa folk och så stod jag ute och prata med Bengt (en pistör) som kom förbi och han frågade om jag hade öppnat dagis och svaret på de blev -Ja. HAHA!

Sen var de även en liten tjej som berättade för mig hur jag skulle göra om någon trilla av liften och vilken knapp jag skulle trycka på, vilken tur att hon kom och berättade detta för mig de underlättade mitt arbete ;) hehe

De var även en liten skånekille som kom och berätta för mig att vi inte skulle ses imorgon, då svara jag näe de gör vi inte för jag är ledig då men vad han mena var att han skulle åka hem ikväll :P

De har verkligen varit barnens dag idag, har träffat och pratat med så många underbara barn idag så jag har bärt ett leende på läpparna i stort sett hela dagen. Tack för en underbar dag, nu blir de helg och jag å Klara har planer att vi ska göra backarna osäkra i helgen :P 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards