Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Frida - 10 januari 2012 19:17

Igår var en seg men ändå ganska bra dag, inte så kul att de var så jäkla kallt men jag överlevde. Har inte så mycket att skriva om dagen så jag sammanfattar i ngåra fina bilder istället :D


Namnet på min lift :D


Dags att flytta medbringare (själva bygeln). Lätt som en plätt när man väl lyckats dra fram den där träbcoken som väger sjutusen ton MINST! :P


 
Utsikt från lifthuset.



Jag :)


Solen titta fram :)


   

Jag inne i lifthuset och värmer mig.


 

Sen innan de var dags att svänga så kom pistören Jon förbi med lilla Jack som fick stanna hos mig medan husse skulle avpatrullera backarna i närheten och hämta Elvira i Sadelliften. Vi hade de så mysigt så. Vi gosa, lekte och pussades :)


     

Bara för att han är så söt :)


.

Idag  har de också varit en lugn dag men jag har ändå haft fullt upp. Har skottat och hackat snö så de står härliga till :P Och på bra humör har jag varit hela dagen också. Hoppas på en lika bra dag imorgon :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards