Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Frida - 11 januari 2012 19:26

Kände inte riktigt att jag hade turen på min sida imorse. Jag hade ställt fram den stora träbocken för att flytta medbringare och tydligen hade jag ställt den lite för nära så när bygeln kom så fastna den i bocken och drog med sig den och efter att de hade vält så gick en brytpinne. De var väldigt frustrerande så de var bara att ropa på hjälp, Bengt kom till min undsättning och fick hjälpa mig att resa denna tunga bock och sen fick jag hjälp med flyttandet. Han skött liften och jagf skötte flyttandet. Grunden för dagen var lagd och jag kände att de inte kunde bli mycket värre vilket de inte blev, dagen blev bara bättre :P hehe


Här ser vi en hel brytpinne och den söndriga som jag paja, kan säga att de krävs en del för att en sån ska gå av. Haha de är väl en konst i sig att bryta av en sån skulle jag vilja påstå haha. Nu vet jag hur man gör ;)



Solen tittade fram vi lunchtid och medan jag satt inne och åt lunch så stod min lunchavlösare Håkan ute i solen och gottade sig :) Strax efter att min lunch var slut så försvann solen och senare kom ett rejält snöväder in.      

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards