Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Frida - 21 januari 2012 19:05

Idag har de varit fruktansvärt kallt, har frusit så om mina stackars fötter usch usch! Var skönt att tillslut på komma hem och värma upp dem! Kom iväg tidigt från liften idag så jag passade på att åka iväg till Åre för att hämta ut min Brolle-biljett så jäkla gött, äntligen ett steg närmre att få se min idol live för första gången! De är en dröm som går i uppfyllelse, kul att ha något att se fram emot :)


Idag har några gäster gått över gränsen så dem har fått sig en rejäl tillsägelse, den jag blev argast på var en kille i min ålder eller lite äldre och ett huvud längre än mig som kommer farande in genom knatteingången som sen halt ligger ner. Gud vad trött jag blir på folk!! 


Haha nätet som jag som jag plockade ner igår var mycket lättare att sätta upp än vad jag hade räknat med. Haha sen fick jag en liten överraskning efter stängning, de dök nämligen upp två hästar med ryttare bakom lifthuset haha gissa om jag blev lite chockad, dem bodde i närheten av Högåsliften som ligger nedanför min. 


Sen ett tips innan jag stänger ner för idag, Var försiktiga när ni slänger av snö från såna här stora snöskyfflar. De gör bra ont om man slår upp handtaget rätt under hakan :P


Ciao! ;) 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards