Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Frida - 17 januari 2012 10:02

Idag har jag varit ledig så himla skönt!! De känns som att jag inte har varit ledig sen första världskriget :P haha. Näe men i lördags vid lunchtid blev jag hänging och hela dagen igår var jag hängig och frusen. Satt inne i lifthuset i värmen med underställ, termobyxor, termojackan och "ytter"jackan och kände mig lite frusen och febrig. Men på något sätt fick jag dagen att gå och de var så himla skönt att få komma hem och slappa och börja kurera sig. 


Idag känner jag mig mycket piggare och känner att energin börjar återvända. Inte konstigt att man känner sig febrig och trött när man haft två 4dagarsperiod, med en dag ledigt, efter varann. Är ledig imorgon med sen börjar ännu en 4dagarsperiod innan jag får en slappevecka med tre dagars jobb eller fyra blir de nu. Fick erbjudande att stå och dema bröd i Järpen, ska bli riktigt kul. Skönt med lite omväxling. 


Nu ska jag fortsätta att ladda batterierna och invänta 112- På liv och död, funderar starkt på att fixa lite hemmagjord chokladsås med glass :) Mums mums!


På återseende! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards