Alla inlägg den 4 april 2013

Av Frida - 4 april 2013 21:15

I måndags var en bra och solig dag, hade en väldigt bra dag på jobbet :D Hade finbesök, Philip var ute och åkte å kom förbi mig. Mycket trevligt. Sen när jag precis skulle komma ut från lunchen så stanna min lilla vän Hermelinen, haha ringde på Anders och han fixa det åt mig. Han fråga om det gick att starta och då svara jag - Det funkar skitbra och han svara Skit på dig också, kunde inte låta bli att skratta åt han den token :) 
På kvällen var det grillning hemma hos Olle, jag och Tova tog Rosa Faran dit :D Vi hade grymt kul, vi blev servade med mat av Ingis och sen skratta vi åt allt och inget :) Tack alla för en bra kväll! :D 


I tisdags var jag ute och åkte bräda, gjorde en snygg vurpa i Stjärnbacken haha påminde om min vurpa när jag fick hjärnskakning + en kullerbytta haha denna gång klara jag mig utan hjärnskakning :) Efter en bra och rolig dag så kom Klara på kvällen :) Myyyyyys!! 


På onsdagen stod det skidåkning på schemat, för första gången på typ 7-8 år har jag åkt riktiga skidor haha det gick faktiskt bra. Bättre än jag hade trott faktiskt. Tog mig från Björnen till Åre och tillbaka, det gick otroligt bra men oj vad ont jag hade överallt sen. På eftermiddag gjorde vi pannkakor med glass, Klara är grym på att steka pannkakor :D Tack för denna gång, vi syns snart igen :D 


Idag har jag fått stå i Järven, humöret har dock inte varit på topp. Lyckades bli på bra humör tillslut :D Anders och några gäster har fick mig på bra humör tillslut, Järven stanna och Anders sa att han skulle fixa det och andra gången den stanna så ringde jag på han och fråga om han kunde ta det -Absolut svara han, allt för dig :) haha tur man har folk som ställer upp :D När dagen äntligen tog slut så fick jag äntligen köra skoter som Bengt lovat mig, vi skulle bort och låsa värmestugan. Sen tyckte han att jag skulle parkera skotern men ville inte när Anders och Per kolla på så det fick han göra själv, haha Anders min när jag kom körande var så rolig. Fick han typ att lova att jag skulle få köra hans skoter imorgon :P Sen fick jag höra av en gäst att jag var bäst, hon var så tacksam att jag hjälpte henne och hennes dotter och sen var det en man som var imponerad över mig mig då jag under ett tillfälle sprang mellan Järven och Nallen, bra gjort sa han. Även det värmde :D 


Nej nu är det dags att krypa i säng, godnatt!! :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards