Alla inlägg den 11 april 2013

Av Frida - 11 april 2013 21:19

Idag startade jag nere i Hermelinen, avskydde varenda minut där! Det blev 2 timmar där nere i kaoset innan Stefan kom och hämta mig och skjutsa mig till Lokatten där jag fick stå en timme fram till lunch. Lunchen spenderade jag uppe i Järven tillsammans med bla Ingemar, jag får för mig att fråga han om han vill byta lift vilket han ville till min förvåning. Så efter lunch stod jag i Nallen en medan Tova hade lunch och sen hamna jag i Järven. Vi hade det grymt och jag blev utbjuden av en typ 9årig kille vid namn Noel. Han höll på att åka i Järven hela tiden och så sa han till mig att det var sista åket innan han skulle äta våfflor, ååååååh vad gott svarar jag och då säger han att jag kan följa med. Så sjukt gulligt. Han har åkt i Nallen när jag har stått där och kommentera att jag stod nere i Lokatten :P Tror jag är en favorit där asså, någon mer som ahr mig som favorit är Magnus dotter Sofia. Hon brukar tydligen ofta fråga om jag jobbat och jag är pigg, hon vet att jag haft hjärnskakning. Så himla gullig är hon, hon är min favorit också :D Träffa henne idag, vilket var super trevligt! 


Efter jobbet blev det fotografering och efter det så bar jag Tova på ryggen och så skulle vi gå in i Järvens lifthus och där var det halt så jag tappa balansen men vi hann rädda situationen innan vi båda trilla i marken, Per sa åt mig att jag skulle akta så jag inte får en till hjärnskakning :P

Det har varit en bra sista dag faktiskt, ska dock jobba lite extra på måndag då vi ska ha några liftar öppna för ett dagis. Ska bli jättekul, det blir jag i Nallen och Copperhill-Pär i Järven. Ska bli trevligt att får jobba med han :) 

Nu ska jag förbereda inför morgondagen då jag har mycket inplanerat, godnatt! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards