Alla inlägg den 20 april 2013

Av Frida - 20 april 2013 20:30

Idag har varit en riktigt chilldag, var lite folk i Wc-liften så det känns inte ens att man jobbat iofs så jobba jag bara 2h och sen sista timmen chilla jag bara runt. Hade tusen varit öppen så hade jag fått köra 6an dagen ut men eftersom det fanns personal över så behövdes inte jag tråkigt nog. Jag chilla då runt lite, tog en sväng ner på Torget köpte mig en korv och glass och sen köpte jag mig även en rosa hårblomma och ett armband där det står I  Åre (kände att jag behövde det armabndet och hårblomman med för den delen, man blir så glad av rosa saker :D ) och sen hängde jag på jobbet igen med trevliga människor. Jag och en skidskolelärare stod länge kvar och snacka tillslut dök Pontus upp så då hängde jag med han ner till Torget där det var prisutdelning efter dagens tävlingar, Skutskjutet. Det var både trevligt och roligt. 

När jag väl kom hem, över en timme efter att min tvättid börja så drog jag direkt till tvättstugan puuh ingen hade tagit min tid slängde in tvätten, sen käka jag middag, gjort matlådor och nu sitter jag och kollar på Fångarna på fortet för en gångs skull. Top Cats är ju med och sjukt duktiga är dem, rockabillyn finns överallt :D

Ha en fortsatt skön helg allesammans! :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards