Alla inlägg den 7 april 2013

Av Frida - 7 april 2013 18:12

Oj vilken bra helg jag haft :) Har fått lite miljöombyte också eftersom jag lämnat Hermelinen i sticket och flyttat mig upp till Sadeln, Malin är sjuk och jag är trött på Hermelinen så det har varit perfekt :D Det har varit en lärorik helg och jag hoppas på fler dagar där uppe :D Har fått lära mig att flytta medbringare också, är ju lätt som en plätt när man kan :P Per visa mig hur man gjorde i fredags och igår hjälpte mig Anders mig att köra liften medan jag flytta och idag klara jag allt själv :D 

Både idag och i fredags hade vi strålande solsken, så underbart. Igår morse så slänger Olle sin radio till mig och ber mig ringa Stefan så han kunde skjutsa oss till våra liftar :P hehe. Stefan undrade om inte jag skulle gå och jag svarade nej gör det imorgon :P haha. Per och jag satt och prata på lunchen igår, vi pratade om pistörutbildningen bla. Jag ska nämligen plugga till Pistör i höst tänkte jag mig, han tyckte absolut jag skulle satsa på det :P Äntligen vet jag vad jag vill bli när jag blir stor :D 

På kvällen drog jag och Tova in till byn för att kolla på Jon Olsson tävlingarna, var spännande och kul. Jag och Tova is the team! :D 


Idag har Per och Anders hängt hos mig i stort sett hela dagen, har varit så trevligt så :) Har haft många trevliga besök, förutom Anders och Per då så har Philip varit förbi 2ggr och han var förbi igår med. Alltid så glad och trevlig :D Men det trevligaste besöket var det oväntade besök jag fick, helt plötsligt dyker Pontus upp. Gissa om blev chockad och glad, det var inte igår :) Fick en kram också. Sen satt jag och Anders och hängde tills vi stängde ner och drog hem och gissa vem som fick köra skotern? :P Jo jag! Från Sadeln ända till garaget, så jäkla nice haha Anders var nog lite nervös men det behövde han inte kör så lungt och fint :D Haha frågade tidigare vem som skulle låta mig köra sen och då var ingen sugen på att ta Sadelstädningen haha. 

Efter en fantastisk helg i Sadeln så är jag nu ledig imorgon och då ska jag upp tidigt som fasiken för att hänga med ut och köra pistmaskin och efter det tänkte jag jag höra med någon av pistörerna om jag får vara med på deras morgonsysslor när dem kollar liftarna och sen blir det brädåkning om jag orkar :P

Nu ska jag fixa färdigt tvätten, käka och sen blir det sängen tidigt :) Hoppas alla haft en lika bra helg som jag :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards