Alla inlägg den 16 april 2013

Av Frida - 16 april 2013 20:30

Igår jobbade jag lite extra, vi har stängt Björnen men hade specialöppet för någon förskola. Tyvärr var inte vädret det bästa, solen kom väl fram kl ett när alla gett upp och åkt hem (dem få som var där) så jag och Pär stängde ner då och sen plocka vi käppar och madrasser i Nallebacken och plocka undan flaggspel. Blev riktigt varmt! 

Sen hem en sväng för att äta och hämta grejer innan jag drog först hem till Tova för lite mys på hennes veranda tillsammans med henne och Lisa, sen bar det av hem till Lisa. Det var dags för att göra oss klara inför kvällens fest. Taggade fick vi sen skjuts till Järpen där festen ägde rum :D Det var verkligen en grym fest och dem flesta var där, det var så innerligt rolgt. Hade magknip när jag kom hem efter allt skrattande. Det roligaste var låten Ingis hade gjort till mig (hon sjöng om alla) den var så klockren, bra och rolig. Hon har lovat att jag ska få en kopia av texten. 
Efter mycket skratt, god mat, mingel, kramar och biljardspelning så var det dags att åka hem. Tova och jag fram i taxin, myyyys! Åh vilket bra avslut på denna säsong, kommer sakna dem flesta speciellt Tova tur att vi bor nära varandra :D 


Idag har jag jobbat min första dag som lunchare ever och min första dag i centrum för den här säsongen, känns bra att vara tillbaka! :D Fick genomgång av Wc av både Kim och Angelica. Efter att ha stått där i 3 timmar så kom Kim tillbaka, han undra om jag hade lust att stanna dagen ut så han kunde få gå hem. Visst kunde jag det :) Han tyckte det kändes tryggt att lämna över liften i mina händer :D Pontus var även förbi på sin lediga dag, hängde lite med mig och kramades som bara han kan :D hihi. Alla är så snälla och gulliga, känner mig som en del av gänget :D


Efter en rätt lång (blev längre än jag räknat med, men mer pengar) men otroligt trevlig och rolig dag är det nu dags att krypa i säng, är så sjukt trött :P Godnatt allesammans! :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards