Alla inlägg den 22 april 2013

Av Frida - 22 april 2013 19:33

Idag blev det jobb endast i Wc, lite tråkigt men sant. Fast det är ändå tusen gånger roligare att stå i Wc än i Hermelinen i alla fall. Det har varit väldigt dött idag, men jag hade sällskap av Angelica en stund i alla fall. Sen börja lift efter lift stänga pga blåsten, fick vara lite vaksam över min lift också då några av stolarna blåste upp. Hade ju inte varit så kul om man missat en stol och gästerna satt sig i ett hål typ :P 


När dagens arbetspass var slut så drog jag ner till Ica för att köpa en korv och glass å sen glassa i solen, väntade in Märta och tog en sväng med henne i bergbanan till hennes stora glädje och sen drog jag upp till mitt nya hängställe 6an och Wc. Sen vankades det tårtkalas, Anton en av pistörerna hade födelsedag i lördags så idag bjöd chefen på saft, prinsesstårta och kaffe. Så trevligt, det är så vi jobbar i centrum :D 



Sen måste jag bara tala om hur bra halebop är och hur nöjd jag är med dem, imorse skulle jag ladda min mobil med årskort sms men någonstans blev det fel och jag valde årskort surf haha. Kontaktade genast support och 2min senare så hade dem rättat till mitt fel, så jävla grymma!! :D 


Ha en bra måndagskväll allesammans! :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards