Alla inlägg den 8 april 2013

Av Frida - 8 april 2013 20:28

Idag vakna jag 04.40 av ett sms från Peter, det var då dags att kliva upp för att gå ut och åka lite pistmaskin :D Var trött men tog mig upp ovanligt lätt faktiskt och det var det värt för oj vad kul det var, haha speciellt när jag själv fick köra :D Så galet kul, lite svårt i början men när man fick in rätt handrörelser så gick det kanon. Fick köra 2 vändor i Hermelinbacken innan jag körde upp i Högåsbacken bara för att få köra lite brantare. När vi var klara åkte vi till Järven och vänta in pistörerna :) 

Efter att ha varit hemma och käkat frukost och hämtat mina saker så tog jag Rosa Faran och drog in till Åre för att åka bräda, hur fint som helst i backarna och inget folk alls så jäkla nice. Man hade backarna helt för sig själv, passa mig perfekt :D Sen har jag hängt på Bergbanan någon timme med Märta och Lennart :D Sen åkte jag lite till och sen hörde Sofia av sig så jag drog bort mot Björnen för att möta henne. Nästan framme vid Sadeln möter jag Per och han hälsa från Sofia att hon hade åkt upp, så istället för att åka ner till Sadeln så tog Per med mig upp på Sadelberg. Haha en man som kom upp i liften precis när jag hade blivit lämnad sa till mig - Det där var lyxigt. Haha ja svara jag med ett leende några fördelar måste man väl ha när man känner pistörerna? :P 
Vi körde lite här och där och hade det väldigt trevligt och dagen avsluta jag med att få en kram av Pontus som dök upp som en ängel från himlen :D Det var en bra dag och ett bra avslut :) 

Innan vi åkte tillbaka till Björnen så åkte vi på Ica för att handla lite snabbt. Sen har jag lagat pannkakor till middag och matlåda, orkade inte med något annat. Nu ska jag krypa i säng och imorgon hoppas jag att få hamna i någon rolig lift :) 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards