Alla inlägg den 27 april 2013

Av Frida - 27 april 2013 20:07

Idag har jag mest åk lift, haha eller inte riktigt men först åkte jag upp på 6an Berg sen ner för lunch och sen upp några timmar till innan jag fick åka ner för sista gången. Det är kul att åka lift speciellt när man åker i skor och när man får åka ner :P haha 

Dagen började redan halv sju, är ett under att jag fortfarande är vid liv :P, och när jag kommer till jobbet möter jag chefen och vi har sällskap ner till morgonmötet och när vi kommer ner säger han till alla -Här ser ni en väldigt trött tjej, och så kolla alla på mig :P Haha dem andra såg oförskämt pigga ut, jag piggnade till under dagen. 

Efter att jag och Janne var klara med morgonsysslorna nere på dal så fick jag lov att åka upp, hade sällskap av Hummelfolket. Strax efter kom Pontus eller P-man som Tottmark kalla han för att förklara alla knappar och grejer där uppe som inte är alls lika många som på dal. Sen kom även Robin på besök, då hade jag dem 2 bästa pistörerna hos mig samtidigt (Pontus som utsåg dem till bäst, men jag håller väl delvis med) vilken lyckodag! :D Men hans minne är inte det bästa (inte alltid i alla fall), bad han hämta mina brillor som jag glömde på dal men det glömde han, aj aj mina ögon. Är extra ljuskänslig sen min hjärnskakning. 


När dagen var slut drog jag och Angelica (pistör) ner på Werséns för att käka pizza, fin resturang och vi kommer i underställ och lite halväckliga haha vi hade det mycket trevligt i alla fall. Det var precis vad vi behövde. Tack för ett trevligt avslut på dagen :D 

Nu ska jag diska, duscha, packa med mig lite saker hem och om jag hinner och orkar ska jag börja med flyttstädningen. Imorgon efter jobbet ska jag hem en sväng och få bytt till sommardäck så jag ska passa på att dumpa en del av dem grejer jag inte använder så man slipper ta allt på en gång.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards