Alla inlägg den 13 april 2013

Av Frida - 13 april 2013 22:30

Ja gårdagen var en annorlunda och speciell dag, dagen började tidigt då jag ville ha tag i Christian innan han försvann iväg på fjället. Efter att jag pratat klart med han så stanna jag och prata lite med bla Pontus och Johan. Därefter klämde jag mig in i Kabin för att ta mig någonstans överhuvudtaget för wm6an stod på tekniskt fel och Wx som får sin ström från 6an gick inte igång men den kom igång sen i alla fall. Eftersom min favoritlift stod stilla så visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen, kom ju inte åt alla backar jag ville åka :( Så det blev mest att jag hängde runt, mest i Bergbanan men även en sväng borta i Mården hos Tova :) När jag kom tillbka till Fjällgården så hämta jag min väska och sen hitta jag Pontus :D Fick en kram och sen hjälpte han mig med att få upp farten över bron och sen åkte vi tillsammans ner, inte var dag man får lyxhjälp av en pistör och sen åksällskap :P Sånt här händer nog bara mig :D 

Sen bar det iväg hem hem för att äta middag och hämta lillasyrran, sen var det myskväll med henne hos mig. 


Idag var vi först på hyran och låna värstingskidor till Klara sen var det bara att köra järnet, vi har åkt hit och dit hela dagen. 6an stod idag med så vi fick åka på alla andra ställen, förhoppningsvis är den igång till imorgon. Blir lätt att luncha en lift som står still :P

Vi har varit uppe på skutan, snackat med Johan i Tusen, träffa Robin av en slump och sen åkte vi Kabin med Jens ner. Klara ville så gärna det, hon fick bestämma allt idag :) Sen åt vi lunch på Platåkåtan och efter det tog vi ett sista åk i Sadeln för Klaras del, jag ska ju åka där imorgon :P Senare så fika vi även borta i Rödkullen, jag man kan inte annat än att säga att vi har haft en mysig och bra dag. 


Dags att sova, godnatt!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards