Alla inlägg den 21 april 2013

Av Frida - 21 april 2013 21:15

Idag har jag haft en sån där underbar dag, det är precis såna här dagar som man sen minns länge :) Först luncha jag Wc och därefter förflytta jag mig till Wm6an, äntligen skulle jag få köra denna lift. Hade en genomgång av liften tillsammans med Philip och självklart blev det kaos just då haha, men skönt att dem 2 incidenterna kom då och inte sen när jag blev lämnad själv. Det är många knappar men när man väl fått veta vad alla knappar är till för och hur man använder dem så är det lätt som en plätt :D Pontus har varit på jobbet idag med, trots att han skulle vara ledig inte mig emot har ju fått massa kramar och så får han mig och le som ingen annan :) 


När Kim kom för att ta över efter mig på 6an så försökte han sig på att skrämma mig igen, denna gång funka det inte men det gjorde det tidigare idag då blev jag riktigt rädd. Solen har ju lyst hela dagen och det har varit riktigt varmt så jag hängde kvar på jobbet tillsammans med Kim. Vi hade riktigt kul och trevligt, det är så underbart folk överallt och dem verkar dras till mig :D Jag är väldigt glad att jag stanna kvar dels för sällskapet och dels för att jag sen efter stängning fick följa med Kim och Philip upp i maskinrummet på 6an, det var sååååå grymt cooolt!! :D


Tack för en helt fantastisk dag, allt skratt, massagen och alla kramar :D Tack för en perfekt söndag!! :D 



Sen slog en grej mig förut, innan jag fick min hjärnskakning så hade jag mardrömmar lite då och då men sen jag vurpa så har jag inte haft en ända mardröm det var som att dem försvann i samband med olyckan. Skönt! Hade ju massa drömmar och tankar som virvla runt i skallen därefter om nätterna men nu känns det som att allt börjar bli normalt igen och att jag inte känner mig så trött hela tiden och att jag sover bra på nätterna igen så jäkla gött!! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards