Alla inlägg den 25 april 2013

Av Frida - 25 april 2013 18:30

Idag har jag haft en bra dag, första timmen på jobbet stod jag i wm6an och tiden bara flög iväg vet inte hur för det var dött på folk och det blåste rejält men tiden gick infoskylten anföll mig 2ggr och en hel drös med stolar som flög upp sen spenaderade jag 2 långa timmar i Wc. Det hände dock en rolig grej under mina timmar där, förutom när Pontus gick förbi 2ggr och vinka glatt åt mig, så fick jag ett glädjande samtal. Jag kommer att spendera min sommar i liftarna, så sjukt jäkla kul :D Precis vad jag önska, det går bra nu kan man ju säga! Satt och studsa av lycka. Sen har jag velat berätta för hela världen haha :D 

På eftermiddagen har jag pratat med husfrun i Björnen för att bestämma när jag ska flytta ut, 2 Maj blir det. Sen har jag gått en promenad och pratat med min yngsta lillasyster, igår prata jag med den äldre :P Efter det hälsa jag lite på pistörerna här i Björnen innan dem skulle dra hem, var ju tvungen att berätta för dem om vad jag fått för jobb :D 

Nu ska jag strax göra mig iordning för att dra till Parkvillan där vi är några från centrum som ska hänga ikväll :) Blir som att fira mitt sommarjobb med goda vänner :D Kram och ha en bra kväll! :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards