Alla inlägg den 9 april 2013

Av Frida - 9 april 2013 21:19

Ååh vilken bra dag jag har haft, sol, söta barn, trevligt och det bästa av allt jag slapp Hermelinen och fick stå i Nallen hela dagen! Medan jag flytta medbringare så plocka min medarbetare fram bockar, knatteingångar m.m Sen var det bara att vänta på gästerna, det har varit väldigt lite gäster idag men jag har aldrig blivit uttråkad eller rastlös. Det har varit en sån bra dag när man bara kunnat njuta av livet :D


Det skulle egentligen varit en manpower där idag men eftersom jag är less på Hermelinen och vill verkligen aldrig dit igen! Men hon kom sent så jag mötte henne på väg upp till Järven och hon var inte glad över att behöva vara i Hermelinen hon ville bara vara i Nallen men hon fick så lov att rätta sig efter mig. Sen på lunchen berättade Magnus att hon inte hade varit glad men då svara jag att hon inte har något att säga till om, bra svarar han då. Det kändes bra att han höll med mig, pappa Magnus :P
Manpower får ta den lift dem blir tilldelad, dem har inget att säga till om. Imorgon blir jag också där uppe :) Ska se så jag kan byta bort torsdagen också så blir detta kanon :D 

Efter jobbet satt jag, Ingis, Tommy och  Clemme borta i Järven och snacka strunt och hade det allmänt bra och roligt :D Tack alla för en underbar dag! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards