Alla inlägg den 24 april 2013

Av Frida - 24 april 2013 11:00

Igår vad jag ute och gled i backarna en sväng, fick lite åksällskap av Lisa, Elliot, Filip, Nils, Adam mfl en sväng. Sen åt vi lunch på Ski-in, åt en god macka och en gudomlig vaniljbulle. Mums mums! :D Sen fortsatte jag ensam upp till Tusen en sväng och sen halvvägs till Bergbanan där jag skulle hälsa på Märta så mötte jag Pontus, så vi stanna och snacka en stund, mycket trevligt, och så självklart fick jag mig en kram också :D Efter det så fortsatte jag min färd mot Bergbanan, strax därefter så försvann solen och det fina vädret och blev istället storm men vad gjorde det var ju ändå dags att dra hem. Hehe en glad Olle kom och överraskade mig och Märta :) 
Innan sovdags tog jag mig en promenad här i Björnen och insåg hur tomt och ledsamt det är nu när säsongen är slut. Men jag är glad att jag har några dagar kvar i alla fall :D 

Idag vakna jag redan tjugo över 8, sovmorgon? Nja det vill jag väl inte påstå men ja jag var utvilad så jag klev upp åt frukost, sen har jag gjort matlådor så jag har typ säsongen ut. Sen har jag börjat packa undan allt som jag inte använder, åker hem på söndag så då tänkte jag ta med det mesta hem så det inte blir så mycket sen när jag flyttar hem. Pappa har lovat mig plankstek då och så skulle han se till så att mamma gör en mumsig hallonpaj, åh vad jag ser fram emot det. Först träffa familjen och sen få god mat, lyckan är gjord! :D 

Vid 14 idag ska jag åke hem till Ingis på fika, ska bli så mysigt och trevligt :D Ha nu en superbra dag i blåsten, kram!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards